16 February 2017

SET BERSALIN TERBAIK BERPANTANG SECARA MODEN

SET BERSALIN TERBAIK BERPANTANG SECARA MODEN
SET BERSALIN TERBAIK BERPANTANG SECARA MODEN

Wahhh...gitu.. set moden gitu.. ni buat yang tak pandai atau tak suka nak telan jamu waktu berpantang. Tapi kena berpantang juga sebab nak badan cepat sihat dan mantap.

Bab berpantang jangan pandang remeh ye. Mau meroyan awak kalau tak pantang bersalin betul2. Kena kawal emosi dan jaga badan. Urat2 tengah kembanh dan rahim tu sedang mengalami luka yg banyak. Mau tidaknya, 9 bulan baby duk dalam rahim kita kan.. tak kan 44 hari pun susah nak pantang? Badan pun nak rehat, nak top up balik zat yang hilang & nak perbaharui semula sel2 yang rosak.

Haa.. kalau tak jaga, memang cepatlah mereput badan awak tu kak oii.. rahim kembang, urat2 semua sakit. Kalau sanggup nak tua sebelum waktu, abaikanlah waktu berpantang tu ye..

Bagi Kak U, yang dah nak masuk 5 kali bersalin ni, memang penting jaga kesihatan dan pantang lepas bersalin. Kalau tak jaga, umur belum 40 an dah sakit sana sakit sini. Betul? Kena pulak bentan, nak bangun mandi pun tak larat, nak menyusu pun tak mampu.. kesian baby. Silap2 dapat gila meroyan pula. Nauzubillahi minzaalik.. jauhkanlah..

Ok. Kak U nak share pengalaman berpantang Kak U dengan Set bersalin Shaklee ni. Memang best  tau. Badan tak cepat letih walau tidur sekejap2 sebab menyusu, susu pula melimpah ruah siap boleh buat stok susu lagi masa dalam pantang. Muka tak pucat dan jalan pun selesa walau bersalin czer. ALHAMDULILLAH.

Korang kena tahu, KEKURANGAN ZAT SELEPAS BERSALIN juga penyebab berlakunya MEROYAN. Sebab itu perlu vitamin dan zat yg cukup selepas bersalin.

Antara vitamin yang Kak u ambil adalah ;

1. ESP : bantu bekalkan tenaga, pudarkan parut regangan dan merangsang penghasilan susu ibu. Baby menyusu cepat kenyang dan tidur lena. Bab kulit, memangnjadi anjal dan makin.cerah. Esp adalah asas dan pilihan ramai ibu2 berpantang.

2. Vitalea : bekalkan multivitamin dan mineral yg cukup untuk badan. Ia bantu menyokong jangka hayat hati, usus dan mata. Nutrisi yg cukup bantu bekalkan tenaga sepanjang hari.

3. B Complex : sangat penting di ambil dalam waktu berpantang kerana  ia bantu mengawal kemurungan/stress/meroyan,baik utk saraf dan elak kekejangan. Pengambilan bcomplex setiap hari juga membantu melegakan keletihan.

4. Vita C SR : untuk imun elak jangkitan, dan bantu luka cepat sembuh

5. Zink Complex : bantu percepat baikpulih luka. Oleh kerana zink shaklee masih belum masuk Malaysia, Kak U gantikan dengan Vitalea 2 biji sehari. 

6. Ostematrix : best sgt amal ostematrix shaklee ni. Tiada lagi masalah sembelit selepas bersalin, melabur dengan senang hati. Ini kerana ostematrix lengkap dengan megnesium yg bantu melembutkan usus. Bekalan kalsium magnesium yg cukup bantu beri tidur yg lena dan berkualiti walau tidur 2 jam sekali bangun sebab menyusu baby. Ostematrix juga bantu penghasilan  susu ibu. Tulang baby pun kuat.

Uii banyaknya...  ahaha.. nak sihat cepat apa pun kak U sanggup. Menabung dari dapat tahu hamil lagi. Nak beli selepuk memang tak mampu kan? 

Tambah

Alfalfa : bantu percepat pengecutan rahim dan merapatkan bahagian intim. Alfalfa juga bantu buang toksin dan turunkan berat badan. Bestnya susu pun meriah.

Lecithin : bantu elak bengkak susu sewaktu berpantang. Selalu terjadi kan?

Vivix : bantu baikpulih luka dengan cepat terutama ibu yang bersalin secara pembedahan dan bantu perbaiki sel-sel yang rosak. Kulit pun cantik. Yang ni kak U suka! Memang ramai yg beri feedback positif lepas ambil vivix masa berpantang..

Haaa.. camana? Nak berpantang dengan shaklee? Vitamin-vitamin juga ya! Makan pun kena jaga, makan makanan berkhasiat dan minum air yang ckup. Elak angkat berat tau!

Kak U juga akan berpantang dengan shaklee lagi nanti

Meh rojek Kak U cpt. Konsultasi dan tips penyusuan akan diberi selepas pembelian. 

KAK U
0162853148
Shaklee Sentul
SID : 882771


SET BERSALIN TERBAIK | BERPANTANG SECARA MODEN TANPA JAMU



SET BERSALIN TERBAIK SHAKLEE BERPANTANG SECARA MODEN boleh diteruskan pengambilan sampai bila-bila.. haa..jimat kan? Badan sihat cergas gitu. Bantu dalam penyusuan susu ibu.




Testimoni Esp untuk Ibu Menyusu

SET BERSALIN TERBAIK SHAKLEE ini juga bantu dalam penghasilan susu ibu yang pekat dan berkhasiat. Bayi kenyang dan tidur lena. Ibu pun boleh berehat secukupnya waktu berpantang. Stok susu dapat dibuat sebelum ibu mula bekerja.


Testimoni vivix

Testimon Set Bersalin Shaklee

Vivix adalah sirap shaklee dan terbaik untuk perbaiki sel2 yg rosak selepas bersalin. Ramai yg dah dpt manfaatnya terutama ibu yang bersalin caeserean/pembedahan. Luka cepat sembuh dan badan bertenaga. Ini adalah set bersalin premium shaklee.  sangat berbaloi. Kak U dah rasa kesannya.


TEMPAH SEKARANG SECARA ONLINE !

Klik untuk tempahan onlineTempahan secara online

Atau terus hubungi saya untuk info lanjut :


0162853148
Nor Fahidayu Masran
SID : 882771
SHAKLEE SENTUL
PENGEPOSAN SELURUH MALAYSIA


2 comments:

Unknown said...

Mcm best je set pantang shaklee ni. Nak cubalah nanti

Unknown said...

Mcm best je set pantang shaklee ni. Nak cubalah nanti

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....