15 April 2015

Nak Pilih ESP atau Cinch Shaklee Untuk Turunkan Berat Badan?

Ramai yang keliru, dan tak tahu nak pilih ESP atau Cinch Shaklee untuk turunkan berat badan. Tak tahu apa beza 2 supplemen best ni.. :)



Jom kita tengok Fakta antara Cinch Shake dan ESP Shaklee

Pertama sekali, Cinch Shake Mix ada 3 perisa ye, iaitu vanilla, coklat & caffe latte, manakala ESP hanya dengan perisa vanilla sahaja. Kedua-dua supplemen ni selamat di ambil oleh pesakit diabetes kerana indeks glisemiknya yang rendah.



Cinch Shake Shaklee dan ESP ada leucine. Leucine dalam Cinch adalah lebih tinggi berbanding ESP. Leucine perlu untuk merangsang sintesis protein otot bagi mengekalkan otot. Jadi, kita hanya bakar lemak dan bukan bakar otot. So, di sini tiada isu badan lembik @ menggeleber selepas berdiet.. (diet yo-yo mudah naik berat semula)




Cinch bukan sahaja sumber protein yang sihat dan berkualiti, tetapi ia cukup kalori, protein, fiber , vitamin & mineral pada setiap hidangan. Ia sesuai untuk program pengurangan berat badan (ESP hanya ada sebahagian Vitamin B)

Cinch Shake juga ada ujian klinikal berkaitan penurunan berat badan tetapi ESP tiada. (Kajian menunjukkan tikus yang diberikan diet tinggi dengan leucine mengalami penurunan berat badan , penghasilan susu badan yang lebih tinggi dan penambahan berat badan yang ketara pada anak-anak tikus itu) <<-- yang ni ibu-ibu menyusu ..!

Cinch sesuai untuk siapa? 
Sesuai untuk semua seawal umur 12 tahun yang mengalami masalah berat badan berlebihan, lelaki & wanita termasuk ibu menyusu. Nak kesan optimum? Bancuh 2 scoop Cinch bersama sesudu ESP :)

ok, masih ada yang tak faham?

Boleh hubungi saya untuk info lanjut. :)

Pn. Ayu 016-2853148 [ PENGEDAR SAH SHAKLEE SENTUL]

TESTIMONI KURUS DENGAN CINCH SHAKE





No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....