09 October 2014

Set Bersalin Shaklee Pilihan Terbaik Untuk Berpantang Secara Moden

Wah... teruja mencari set bersalin terbaik buat masa berpantang cara moden nanti bukan? Tapi tak tahu mana nak pilih. 


Set Bersalin dan set berpantang Shaklee adalah tidak sama ye... tak sama?? haisshh...bikin pening pulak... hihi...


Begini. .. Set berpantang ada dalam set bersalin tetapi set bersalin tiada dalam set berpantang shaklee.. faham? faham ke faham?


Hihii... kasi konfius pulak ye.. secara logiknya, kanak-kanak berkhatan juga kena berpantang kan? Set bersalin sudah tentu khusus untuk anda yang telah selamat melahirkan.. dalam Set Bersalin Shaklee ada set untuk banyakkan susu..tapi tiada dalam set berpantang..  haa,.. nampak tak.. ok dah faham ye..




Ok! Anda pilih Shaklee untuk berpantang lepas bersalin nanti? Set Bersalin Shaklee membantu penyembuhan luka yang cepat, mengembalikan tenaga & berat badan ideal, mencantikkan kulit, merangsang penghasilan susu ibu yang lebih meriah dan dapat mengelakkan baby terkena jaundis yang lama.



Dalam Set Bersalin Shaklee Lengkap terdapat 





Set bersalin Shaklee Pilihan Terbaik Berpantang Secara Moden
Set bersalin Shaklee Pilihan Terbaik Berpantang Secara Moden
Ini saya bersama anak ke-3 saya yg masih menyusu badan ketika itu


Vitalea  :

 
Multivitamin yang lengkap dengan zat besi yang penting untuk membina sel darah merah. Selepas habis bersalin, perkara yang penting yang perlu menjadi keutaman ibu-ibu adalah membina semula sel darah merah yang banyak keluar semasa proses melahirkan. Jika ibu kurang sel darah merah, badan ibu menjadi mudah letih, dan wajah tampak pucat tak bermaya... 
 
B-Complex :
 
B complex Shaklee adalah b-complex yang paling lengkap dipasaran . B-complex adalah penting bagi mengembalikan tenaga ibu selepas bersalin, mengatasi kemurungan / stress.  Stress menyebabkan meroyan. Mana tidak stress, nak jaga anak menangis dengan susu bengkak lagi.. Nak ajar baby menyusu dengan betul dengan rasa sakit melahirkan yang masih terkesan. Ibu perlu kawal stress semasa sedang berpantang.


Vitamin C :


Vitamin C penting untuk meningkatkan imun badan ibu serta bayi yang di susukan. Vitamin C membantu penyerapan Zat Besi dalam badan dengan lebih efisyen dan membantu pemulihan luka dengan cepat. Kulit ibu juga akan bertambah cantik dan cerah tau... Habis je pantang, keluar rumah pasti ada yang bertanya.. Tak percaya? Saya dah rasainya sendiri.. lalalalaaa....


Zink :


Zink diperlukan untuk proses penyembuhan luka yang cepat. Ikan haruan kaya dengan zink. Sebab itu ibu lepas bersalin di galakkan makan ikan haruan tapi bukan pati ikan haruan ye. Pati Ikan Haruan tinggi kandungan steroid dan ia sangat ditegah pengambilannya oleh pakar di hospital. Ini pengalaman saya sendiri.


Protin ESP


Esp adalah protin. Protin membantu proses penyembuhan luka dengan cepat dan protin juga dapat memekatkan susu ibu. Protin yang cukup dalam badan menghasilkan susu yang pekat dan dapat mengenyangkan bayi lebih cepat. Jadi, ibu dapat rehat yang cukup sebab bayi ibu dapat tidur dengan lena selepas kekenyangan.. :) Esp juga menjadikan kulit tampak lebih cerah, anjal dan gebu..kesan strech mark / regangan semasa hamil dan selulit juga cepat pudar,,. Memang best ESP ni.. Esp juga bantu kekalkan berat badan yang ideal.. Pasti anda akan jatuh cinta dengan Shaklee sebab ESP ni .. !


Ostematrix


Ostematrix shaklee adalah kalsium yang lengkap dengan vitamin D yang membantu pernyerapan kalsium dengan baik agar tidak terjadi batu karang. Kalsium Shaklee membantu mencegah kekejangan lepas bersalin, sakit kepala, melegakan ketidakselesaan sendi , memberi tidur yang lena lagi berkualiti dan membantu melawaskan pembuangan air besar ibu lepas bersalin. Sembelit adalah masalah yang besar saat anda sedang berpantang.. Kalau anda nak tau, Ostematrix Shaklee juga membantu mengeluarkan angin dari badan! Sedap je dapat efek kentut tu tau,,haha...dengan baby sekali kentut-kentut..so takdelah baby kembung perut... :) Ini pengalaman saya sendiri. Memang best Ostematrix Shaklee ni.. 


Alfalfa :


Alfalfa juga dikenali sebagai Raja segala tumbuhan. Alfalfa membantu ibu berpantang lepas bersalin dalam proses pengecutan rahim, merapatkan vagina (juga dikenali sebagai kacip fatimah moden) dan merangsang penghasilan susu ibu yang banyak. Saya juga mengamalkannya semasa berpantang, dan efeknya sangat ohsem tau! Rapatnya bagai kembali ke malam pertama..muahaha....



Set Bersalin Shaklee Pilihan Terbaik Untuk Berpantang Secara Moden yang best .. 


Badan kembali sihat, cergasa, bertenaga, Kulit bertambah cantik, cerah dan gebu... Berat badan turun dengan cepat! Siapa tak nak?? 



Menyusu Anak Pramatang Memang Mencabar, Apa Yg Perlu BUAT? from iReach HD on Vimeo.

PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK 

DENGAN SERVIS YANG CEPAT



Anda boleh menghubungi saya melalui:



SMS | WASAP 

0162853148 

untuk respon cepat.



SHAKLEE COD AREA -  
SEKITAR BANDAR BARU SENTUL, MINI UTC SENTUL, 
TAWAKAL HOSPITAL, RESTORAN HASLAM JALAN PAHANG



No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....