16 September 2013

ORDER SET SHAKLEE MELALUI SMS

Bagaimana nak order Vitamin Shaklee?”

 

Saya selalu terima SMS bertanyakan "bagaimana nak order Shaklee"

Dengan ini saya mudahkan saja. Anda boleh terus SMS atau Whatapp saya

Caranya dengan 3 langkah mudah:

1. Taip
<order><nama><alamat>

Contohnya:

1 set B – HIDAYAH – No 23, tmn indah, 4000 shah alam, selangor

atau

3 set D – AISYAH – Jalan 3, SS 2,  02343 Alor Setar

atau

1 botol ESP + 1 Alfalfa (k) - EMELDA - 22 jln 3/4 Taman Desa Setapa, 53300 KL


2. Hantar ke 016-2853148

3. Nantikan balasan dari saya untuk pengesahan dan nombor akaun bank.

Tawaran untuk pesanan SMS sama seperti tawaran online.

Terima kasih.. Sekiranya anda berada berhampiran dengan Branch Shaklee, anda boleh terus beli dengan menggunakan ID : 882771 Nor Fahidayu Masran. Selepas membuat belian, sila MMS sy invois & nyatakan vitamin yang anda beli untuk saya konsult cara pemakanan & tips2 eksklusif dari saya.. Istimewa untuk pelanggan saya sahaja!



No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....