25 September 2013

VITAMIN UNTUK CANTIKKAN KULIT



Hai sume! sume singgah sini sebab nak tau Vitamin yang boleh cantikkan kulit kan? Bukan luaran je kena jaga ye, tapi seharusnyalah ia di jaga dari dalam.. Badan yang cukup nutrien akan menampakkan kulit yang cantik.. wee...

So, meh nak cite.. sebelum kita nak nampak cantik, kita kenalah detox dulu tubuh kita dari toksin yang dah mendap dah berbahaya untuk kesihatan ye.. Barulah senang vitamin lain nak diserap dengan lebih efisyen kan. Jadi, ia lebih cepat menampakkan kesannya.. Detox dengan Alfalfa (detox seluruh tubuh) atau DTX Complex (detox hati & usus) 


yang keduanya, Ambil vitamin b complex sebagai anti-stress, perlindungan dari sinar uv, & mencantikkan kulit dan kuku. Ramai yang abaikan dan ambil remeh tentang kepentingan b complex ni.. Sebenarnya ia sangat penting dalam membantu mendapatkan kulit yang cantik & kemerah2an.

VITAMIN B COMPLEX CANTIKKAN KULIT
B COMPLEX

Yang ketiga amalkan ESP untuk perbaiki sel & sebagai makanan kepada sel tubuh. Sel yang sihat, membantu penyerapan vitamin lain dengan lebih baik serta dapat mencerahkan kulit juga

SHAKLEE ESP CANTIKKAN KULIT
ESP


Selain daripada itu, anda digalakkan untuk ambil vitamin antioksida seperti vitamin c, vitamin e atau vitamin A (caratomax). Option lain, anda boleh ambil GLA Complex kerana ia mengandungi boraige oil dan lengkap dengan vitamin e. GLA berfungsi dalam memberi kelembapan pada kulit dan bertindak menstabilkan hormon.

SHAKLEE GLA COMPLEX CANTIKKAN KULIT
GLA COMPLEX
Nak best sekali, sekiranya bajet anda besar..bolehlah add on Shaklee Collagen Powder. Kolagen terbaik di pasaran masakini..


Dengan konsisten mengamalkan vitamin-vitamin shaklee ni, kulit anda akan tampak lebih cantik sebab ia telah di isi dengan nutrien yang cukup. Basic vitamin untuk kulit cantik adalah ESP, B-COMPLEX, & GLA COMPLEX pun dah cukup. Yang agak2 jerawat lambat baik, kulit kusam biasanya kena detox dulu ye..detox toksin2 dalam masa seminggu baru makan vitamin yang lain.


**DENGAN SETIAP PEMBELIAN VITAMIN SHAKLEE DARI SAYA, KONSULTASI AKAN DIBERI SECARA PERCUMA DAN BERTERUSAN. JADI, SILA PILIH PENGEDAR SHAKLEE ANDA YANG BETUL YE. SAYA TAK LAYAN ORANG YANG BUKAN BELI DARI SAYA, & JANGAN MINTA SAYA KONSULT SEBAB IA EKSKLUSIF BUAT KASTEME2 SAYA SAHAJA. ppsttt..ramai yang minta konsult dari saya, tapi beli dengan orang lain..minta maaflah ye..:)


#Nak join kutu shaklee
Saya sediakan.. add saya di facebook ye 
 
pengedar sah shaklee bandar baru sentul dan sekitar
AYU 0162853148
COD BANDAR BARU SENTUL & SEKITARNYA


No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....