25 September 2013

TESTIMONI SHAKLEE MEAL SHAKES BANTU NAIKKAN BERAT BADAN


Hai sume! Jom nak share tentang Shaklee Meal Shakes yang dapat bantu naikkan berat badan anda dan anak untuk lebih sihat & naikkan selera makan. Banyak khasiat Meal Shakes ni tau.. Tapi hari ni nak cerita pula bab Meal shakes bantu naikkan berat badan pula.. weee....

Khasiat Shaklee Meal shakes naikkan berat badan
Khasiat Mealshakes

Jom layan testimoni SHAKLEE MEAL SHAKES NAIKKAN BERAT BADAN dari grup shaklee GBS ...

1) Pn.Ayuza Shafii
ASSALAMUALAIKUM dan selamat pagi.. hari ni saya nk share testimonial saya dan famly



1. SAYA YG KULIT KUSAM DAN KEDING.


-december 2012 saya amik set D ( KECANTIKAN KULIT/KESUBURAN) tujuanya sbb kulit muka agak kusam..alhamdulillah 2 minggu consume nampak hasilnya dan saya terukan sampai bulan FEB..awal FEB2013 saya ambil ESP laks..2 minggu consume ternyata ESP best sgt...kulit bertambah gebus halus dan mulus..(blm timbang berat) bulan MAC 2013 saya cuba meal shake laks sbb nk tambah berat badan kan..kire penghujung MAC lah... (blum timbang berat) nk jadikan cerita kelmarin 20.04.2013 saya timbang berat kt giant bile mesin print tgok 41.5kg haish dlm ht ckp peninmang nie tipu ajak hubby masul lam giant nk beli penimbang (x yakin) sekali timbang memang sah 41.5kg..gile happy sbb berat dah naik 2.5kg dari 39kg..sbb dr anak dara berat x pernah lepas 40kg kecuali pregy..BESHNYA SHAKLEE
 2) Pn.Thaqif Bahry

salam semua...
saya nak share testimoni daripada customer sya sndri...hanya sbulan stengah pnggunaan MEALSHAKES berat beliau dh naik 3kg!!!baru sebotol mkn mealshakes 2 pun xhabis lg
 
TESTIMONI SHAKLEE MEAL SHAKES BANTU NAIKKAN BERAT BADAN
 3) Pn Khairos Syafina Khalil
SALAM WARGA GBS..
nak share skit kat sini.. sebelum ni nak balik kpg ke utara sana takut dan risau sangat sbb perjalanan mengambil masa 10-12jam dari selatan-utara. setiap kali pulang ke kpg anak2 pasti akan demam,batuk dan selsema sbb lama sgt dlm kereta.. tapi setelah amalkan mealshakes utk ketiga2 ank bujang saya yg berusia 4thn,3thn dan 6bln sihat sentiasa.. alhamdulillah baru2 ni blk kpg berhari raya Johor-Kedah perjalanan selama 20jam dlm kereta sbb jem ketiga2nya sihat tanpa demam dan selsema lagi... rasa puas hati sgt dgn pengambilan mealshakes berterusan.. skarang ni saya dan suami pun tumpang minum sbb mengeyangkan kalau tak sempat nk sarapan pagi...

4) Pn Farrah Aien
Waduhhh2..bru sja mkn..lpar lgi..
Penangan mealshake,start mnum 4/8/13..dr brat 35kg n now 44 kg..
Alhamdulillah, best rsult 

5) Pn Christine Asiusin

Hi semua warga shaklee GBS.
Hari ini saya nak share tentang testimoni anak saya.
Anak saya ni ada asthma n setiap kali makan or minum minuman sejuk pasti akan terkena asthma...3 bulan yg lepas saya berikan dia mealshake n omega...
Syukurlah selepas menggambil supliment ini dia x diserang asthma lg..wlpn ada batuk tp cepat sangat sembuh..dan paling best ASTHMA tiada suda...tq MEALSHAKE &. OMEGA.


ini baru sebahagian..tapi banyak lagi sebenarnya.. haahaa,...sampai jauh ke bawah karang anda kena baca... 
TAPI INGAT ye! Meal Shakes hanyalah supplemen bukan ganti makanan seimbang!! Anda kena makan makanan seimbang juga ye, dan Meal Shakes hanya menambahkan nutrien2 perlu untuk tubuh. 
Harga 1 Canister Shaklee Meal Shakes RM113 shaja..

Nak join kutu shaklee? Saya sediakan.. 
add saya di facebook ye Nor Fahidayu Masran  
 
pengedar sah shaklee bandar baru sentul dan sekitar
AYU 0162853148
COD BANDAR BARU SENTUL & SEKITARNYA


No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....