04 September 2013

CoQHealth Plus BUKAN SEKADAR UNTUK JANTUNG MALAH UNTUK KUAT, SUBUR & KULIT CANTIK



Seperti yang kita sedia maklum, penyakit kardiovaskular seperti serangan jantung adalah pembunuh nombor satu di kalangan rakyat Malaysia dan dua setengah kali ganda lebih tinggi berbanding kematian berpunca daripada kanser, menurut kenyataan yang dikeluarkan oleh Pertubuhan Kebangsaan Jantung Malaysia. Manakala mengikut perangkaan Organisasi Kesihatan Dunia, sejumlah 37% kematian di Malaysia berpunca daripada penyakit kardiovaskular seperti penyakit jantung dan Strok!! 

Shaklee CoQ Health Plus bukan sekadar untuk jantung
Kebanyakkan pakar kesihatan mencadangkan gejala ini boleh dicegah dengan meningkatkan amalan gaya hidup harian seperti diet seimbang, mengambil supplemen berkualiti, senaman secara teratur, tidak merokok dan memastikan berat badan sentiasa ideal. Coenzyme Q10 (CoQ10) merupakan salah satu daripada suplemen kesihatan yang amat penting untuk kesihatan jantung kita.

Q10 merupakan zat makanan larut lemak semulajadi ditemui disetiap sel tubuh untuk berfungsi lebih baik. Namun, ia banyak ditemui di dalam organ-organ yang bekerja keras seperti jantung, hati, buah pinggang dan pankreas berfungsi. 

Q10 amat penting bagi jutaan sel tubuh, menghasilkan tenaganya sendiri untuk kekal berfungsi. Bagi menghasilkan tenaga ini, sel-sel tubuh membakar gula dan lemak daripada makanan yang kita makan. Nutrien ini kemudiaannya terurai dan ditukarkan kepada tenaga dan proses tersebut memerlukan kehadiran Q10 sebagai pencetus tenaga. Proses ini diulang beribu kali pada setiap saat untuk membolehkan jantung kekal berdegup dan seterusnya membolehkan organ2 tubuh lain berfungsi bagi membekalkan aliran tenaga yang berterusan. Tanpa Q10, sel-sel lain tidak dapat menghasilkan tenaga dan organ tubuh lain tidak dapat berfungsi dengan baik bagi menyokong kehidupan.

CoQHealth Plus BUKAN SEKADAR UNTUK JANTUNG MALAH UNTUK  KUAT & KULIT CANTIK


CoQ Health Plus adalah produk terbaru yang baru 3 bulan dilancarkan oleh Shaklee. Produk ini adalah khas untuk tenaga jantung.

CoQ Health Plus mengandungi 3 bahan utama iaitu CoQ10, Vitamin E dan Ekstrak Teh Hijau..bermakna ia lebih dari Q10 ok!

Manfaat lainnya :

- menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
- menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL
- meningkatkan peredaran darah, darah lancar, kulit tampak cantik dan berseri
- membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah
- meningkatkan kecergasan, menjana tenaga
- melindungi kulit dari sinar uv dan mencerahkan kulit
- spertimana kita ketahui vitamin e dapat meningkatkan kesuburan & kualiti sperma 
CoQhealth Plus tingkatkan kesuburan
CoQ10 meningkatkan kesuburan


TESTIMONI PENGUNA COQ HEALTH PLUS
TESTIMONI PENGUNA COQ HEALTH PLUS

Perbezaan Shaklee 

  • Untuk mendapatkan jumlah yang setara  dengan 28mg CoQ10 di dalam CoQHealth Plus, anda perlu memakan hampir 1.7kg ayam atau 28 cawan brokoli
  • Kombinasi CoQ10 dan Vitamin E untuk mengukuhkan keupayaan antioksidan yang terdapat di dalam vitamin e kerana CoQ10 membantu mengitar dan menjana semula vitamin e, untuk memberikan perlindungan antioksidan berterusan terhadap sel-sel tubuh.
  • Ekstrak teh hijau mengandungi procyanidins yang telah ditemui dapat membantu menyokong kesihatan endothelium (lapisan tisu antara kapilari darah dan jantung)
  • CoQ10 berasal daripada sumber semulajadi melalui kaedah penapisan yis. Bahan mentahnya merupakan satu-satunya CoQ10 semulajadi daripada yis yg ditapai terdapat pada masa kini, yang sumbernya telah diuji dan diyakini ramai secara meluas mempunyai kualiti tinggi dalam sumber bioketersediaan CoQ10-nya.
  • Tanpa Gluten
 


SEPTEMBER 2013 PROMO, BELI 6 FREE SEBOTOL LAGI , FREE MEMBERSHIP! DAPATKAN SEKARANG!

your lovely ,
Shaklee Indipendent Distributor
Nor Fahidayu Masran
ID : 882771
HP -->> 0162853148

No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....