28 December 2014

Ibu yang Panik Nak Tambah Susu Badan!!

Ini adalah cerita pengalaman seorang ibu bekerjaya.. 

Ibu ini berazam untuk menyusukan anaknya selama 2 tahun. Beliau seorang Jururawat yang bekerja syif, pagi, petang dan malam... Ada satu masa beliau amat stress dan panik nak tambah susu badan kerana stok susu semakin merundum.. sehinggalah beliau buat google search dan berjumpa dengan ...... mungkin video ini akan membantu anda yang sedang mengalami masalah yang sama seperti beliau..


Ibu Yg PANIK Nak Tambah Susu Badan; Hingga Sanggup.... from iReach HD on Vimeo.


Cari dan mencari dan Puan Farah Wahida ni berjumpa dengan Set Penyusuan Shaklee. Setelah mengamalkan Set Susu Ibu Shaklee secara konsisten selama 2 minggu beliau berjaya meningkatkan kembali stok susu beliau. Jika dulu sekali pengepaman hanya dapat kumpul 2 auns sahaja, tetapi selepas 2 minggu mengamalkan set penyusuan shaklee , beliau dapat mengumpul sebanyak 7-10 auns susu badan sekali pam.

Kini, beliau tiada masalah lagi untuk mengumpul stok susu ibu, dan pembesaran anak amat memberangsangkan. Set Penyusuan Shaklee memang best katanya!

Antara yang beliau amalkan dalam Vitamin Untuk Ibu Menyusu  adalah  ESP, Vitalea, B-complex, Vitamin C, Alfalfa dan Ostematris Shaklee. Ia bukan sahaja dapat tingkatkan pengeluaran susu ibu,, malah yang utama ia dapat meningkatkan imun, kesihatan dan kecergasan ibu sendiri dan juga mengawal tekanan emosi ibu. 

7 Tips Banyakkan Susu Ibu
7 Tips Banyakkan Susu Ibu

Jangan lupa untuk amalkan konsep "Supply & Demand" ye ibu-ibu... Inilah konsep sebenar penyusuan susu ibu selain mengamalkan Vitamin Untuk Tingkatkan Susu Ibu, atau milkbooster yang membantu meningkatkan stamina, kesihatan dan kecergasan ibu sendiri. Ibu juga perlu elakkan dari mudah stress, kerana ia juga sedikit sebanyak mengganggu proses boost susu ibu.. 


Vitamin Buat Ibu Menyusu
Vitamin Buat Ibu Menyusu

Untuk sebarang pertanyaan, konsultasi mengenai penyusuan susu ibu, saya sedia membantu..

Hubungi saya..


Pengedar Sah Shaklee Sentul
Pengedar Sah Shaklee Sentul

Nor Fahidayu Masran
SID :  882771

Sms@wasap  0162853148 

COD AREA   : 

Pengedar Shaklee 
Sekitar Bandar Baru Sentul dan kawasan berhampiran.

 Ulu Yam Baru & Batang kali pada hujung minggu..




No comments:

TIPS MINUM AIR YANG CUKUP KETIKA BERPUASA

Alhamdulillah. Bermula Ramadhan pertama hari ini. Semoga kita semua dapat laluinya dengan penuh kesabaran dan ibadah kita diterima oleh-NYA....